Вантажопідйомність піддонів
Вантажопідйомність Піддонів.
Як це не дивно, серед виробників європіддонів досі немає єдиної думки, яка ж їх вантажопідйомність. Оскільки ця характеристика одна з найважливіших при виборі типу піддону, хочемо викласти наш погляд на цей момент.
Найбільш часто при визначенні вантажопідйомності виробники і споживачі використовують таку таблицю:
Опис | Вага до: |
---|---|
Різнорідний збірний вантаж. Складування з подальшим транспортуванням. | 1000 кг. |
Збірний вантаж з рівномірним розподілом навантаження по всій площині європіддона. Складування з подальшим транспортуванням. | 1500 кг. |
Монолітний вантаж з рівномірним розподілом навантаження по всій площині. Складування з подальшим транспортуванням. | 2000 кг. |
Максимальне навантаження, вантаж з рівномірним розподілом по всій площині. Тільки складування без транспортування. | 4000 кг. |
Оскільки в основному документі, який ми використовуємо в нашій повсякденній практиці (ДСТУ 9557-87) вказана вантажопідйомність взагалі до 1000 кг, ми не могли не перевірити ці твердження на практиці. Шляхом численних експериментів було встановлено наступне:
-
вантажопідйомність в 1000 кг, певна радянським ДСТУ занижена. У радянські часи всі параметри бралися з великим запасом. АЛЕ! При завантаженні повної фури не можна перевищувати максимальну вантажопідйомність машини! Рідкісний водій погодиться взяти в свій напівпричіп більше 25 тонн. Ось і виходить, що при завантаженні в стандартну фуру 33 піддонів, більше ніж 750 ... 800 кг на піддон не поставиш. Чому б не купити полегшений, розрахований саме на таке навантаження?
-
вантажопідйомність в 1500 кг є оптимальною для європіддона. Навантажуючи піддон такою масою, ним можна спокійно оперувати карою, не боячись руйнування при випадкових ударах або неплавній установці на фуру. Плюс пакет цієї маси без проблем завантажується і вивантажується більшістю навантажувачів (особливо це критично для електрокар) і гідравлічних візків, наявних в парку різних компаній; постановка штабелерами на стелажі теж не викликає ускладнень. Тому в наших рекомендаціях в якості максимальної ми даємо саме цю цифру.
-
більшість піддонів, які виробляються нашою фірмою, навантаження в 2 тонни витримують. Але від водія навантажувача потрібна просто ювелірна робота. Якщо випадково зачепити навантаженим піддоном за кут рампи, наприклад, або нечітко поставити його на машину, є великий ризик його руйнування. Карщика-ювеліра знайти проблематично. Для роботи з такими пакетами необхідні потужні навантажувачі, які мають великі габарити і є не у всякої фірми; електрокари, вантажопідйомністю понад 1,8 т-взагалі рідкість. Китайські і болгарські двотонні гідравлічні візки (рокли) дві тонни піднімають далеко не завжди, їх фірмові аналоги піднімають, але з важкістю, навантаження граничне, а техніка дорога. Машину такими пакетами можна завантажити тільки на третину обсягу, на стелаж їх не поставиш ... Висновок-вантажити піддони вантажем в 2000 кг має сенс тільки для вирішення вузького кола специфічних завдань.
-
при спробі поставити на піддон бетонний блок масою 4 т, піддон став непридатним. Інших варіантів вантажу, переміщуваного карою, ми не придумали і вирішили експеримент припинити.
Якщо у Вас є такий вантаж, напишіть нам paletexpert17@gmail.com